Komplexný manažment zamestnancov
Digitalizácia HR procesov umožňuje automatizáciu opakujúcich sa úloh, ako je správa údajov o zamestnancoch, evidencia pracovného času, správa dovoleniek a ďalšie administratívne úlohy.
To znižuje čas a náklady spojené s manuálnym spracovávaním údajov a umožňuje zamestnancom venovať sa strategickým iniciatívam a hodnotovejším úlohám.
Monitorujte čas a dochádzku
Sledujte odpracované hodiny zamestnancov a zoraďte ich podľa projektu, klienta alebo úloh.
Jednoduchý prístup k štatistikám vám umožňuje zaznamenávať a analyzovať časové záznamy, ako aj kontrolovať dochádzku každého zamestnanca.
Prepojené účtovníctvo automaticky odošle prehľady na základe času stráveného na projektoch a poskytne údaje v reálnom čase.
Riadenie neprítomnosti
Jednoduché schvaľovanie dovoleniek a sledovanie dochádzky zamestnancov.
Zamestnanec zadá typ požiadavky (platené voľné dni, práceneschopnosť, atď.)
Zodpovedný manažér danú požiadavku schváli alebo zamietne.
Zamestnancovi príde oznámenie a jeho kalendár automaticky aktualizuje.
Organizácia voľných pracovných miest a žiadosti o zamestnanie
Vytvorte si nástenku pozícií a propagujte svoje ponuky pracovných miest, čím uľahčíte sledovanie žiadostí o zamestnanie.
Zabezpečte sledovanie každého uchádzača a vytvorte databázu ich zručností a profilov s indexovanými dokumentmi.
S interným jednoduchým a profesionálnym prístupom nebudete musieť zasielať externé náborové požiadavky - všetko zvládnete interne.
Sledovanie ponúk práce priamo z aplikácie
Monitorujte, cez ktoré kanály prichádzajú najvyššie počty žiadostí a zhromažďuje ich všetky v Odoo.
Každej pracovnej ponuke je automaticky pridelená nová e-mailová adresa, ktorá umožňuje, aby sa žiadosti zameriavali priamo na príslušnú ponuku.
Či už vás uchádzači kontaktujú prostredníctvom e-mailu alebo online formulára, všetky údaje sú automaticky zoskupené (životopisy, sprievodné listy atď.) a umožňuje sa jednoduché odpovedanie pomocou šablón alebo osobných e-mailov jediným kliknutím.